vrijdag 17 oktober 2008

PickUp Theaterplatform

Tt Neveritawg 15n, 1033WB Amsterdam
NL - Noord Holland
T:+31 (020)3372377

PickUp Theaterplatform
De afgelopen jaren heeft PickUp zichzelf bewezen als inspirerende ontmoetingsplek voor kunstenaars. Spannende concepten zijn er ontwikkeld en uitgewerkt tot succesvolle performances, opgevoerd in Paradiso, in de Sugar Factory, in Bitterzoet en in het Westerpark. Zonder subsidie en in volledige creatieve vrijheid heeft PickUp zich op een natuurlijke en gezonde manier ontwikkeld tot een belangrijke vrijplaats in het centrum van Amsterdam. Laagdrempelig, en toch hoog scorend: Zo werd PickUp genomineerd voor de NachtCultuurPrijs 2004.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste heer/mevrouw,

Er is sinds kort een erg mooie studio in Amsterdam de Pijp te huur. Ik vroeg mij af of u deze zou willen toevoegen op uw blog!

Ik kan u ook foto's opsturen van de studio uiteraard. Zou u contact met mij willen opnemen?

Mijn naam is Muharem Murat en mijn e-mailadres is info@obadhai.com.

Alvast bedankt!